Jesteś tutaj
Projekty badawcze-rozwojowe
Zapraszamy na stronę internetową Pionu ds. Nauki i Transferu Technologii, gdzie znajdą Państwo aktualne informacje dotyczące obszaru nauki http://pnitt.wum.edu.pl
Niniejsza strona Działu Nauki nie jest aktualizowana.
NARODOWE CENTRUM NAUKIH a r m o n o g r a m k o n k u r s ó w
Pomocy w przygotowywaniu wniosków udziela:
DZIAŁ WSPARCIA PROJEKTÓW (APN)
Kierownik: Anetta Pszczołowska (anetta.pszczolowska@wum.edu.pl),
Adam Rowicki (adam.rowicki@wum.edu.pl),
Agnieszka Jarmuszyńska (agnieszka.jarmuszynska@wum.edu.pl),
Marzena Sadownik (marzena.sadownik@wum.edu.pl;
telefony: (+48 22) 57 20 469; 57 20 581; 57 20 720;
e-mail: projekty@wum.edu.pl;
Centrum Biblioteczno-Informacyjne, pokój 105,
Żwirki i Wigury 63, 02-091 Warszawa.
Postępowanie w trakcie występowania o środki/konkursów oraz w trakcie realizacji rojektów reguluje Regulamin realizacji projetów w Warszawskim Uniwersytecie medycznym
Regulamin właściwy do projektów zakotraktowanych od 1 stycznia 2018 r.
Jednolity tekst Regulaminu realizacji projektów w Warszawskim Uniwersytecie Medycznym (uwzględniający zmiany wprowadzone: zarządzeniem nr 77/2010 Rektora WUM z dnia 2.09.2010 r.; zarządzeniem nr 31/2011 Rektora WUM z dnia 31.05.2011 r., zarządzeniem nr 3/2014 Rektora WUM z dnia 23.01.2014 r., zarządzeniem nr 34/2015 Rektora WUM z dnia 12.05.2015 r. oraz zarządzeniem nr 50/2018 Rektora WUM z dnia 29.05.2018 r.)
[ wersja w pliku PDF ]
- załącznik nr 1 do Regulaminu realizacji projektów w WUM (Formularz „Inicjatywa projektowa”)[pobierz PDF] [pobierz RTF]
- załącznik nr 1a do Regulaminu realizacji projektów w WUM (Formularz „Źródła finansowania kosztów w projektach”)[pobierz PDF] [pobierz XLS]
- załącznik nr 2 do Regulaminu realizacji projektów w WUM (Formularz „Zarządzenie Rektora w sprawie rozpoczęcia realizacji projektu") [pobierz PDF] [pobierz RTF]
- załącznik nr 3 do Regulaminu realizacji projektów w WUM (Formularz „Metryka projektu”) [pobierz PDF] [pobierz RTF]
- załącznik nr 4 do Regulaminu realizacji projektów w WUM (Struktura konta pozabilansowego, budżet, ankieta VAT)[pobierz PDF] [pobierz XLS]
- załącznik nr 5 do Regulaminu realizacji projektów w WUM (Instrukcja realizacji i kontroli wydatków oraz obiegu dokumentów finansowo-księgowych w ramach projektów) [pobierz PDF] [pobierz RTF]
- załącznik nr 6 do Regulaminu realizacji projektów w WUM (Regulamin zatrudniania i wynagradzania osób uczestniczących w realizacji projektów w Warszawskim Uniwersytecie Medycznym) [pobierz PDF]
- załącznik nr 7 do Regulaminu realizacji projektów w WUM (Formularz „Wniosek o zatrudnienie pracownika dla potrzeb projektu”) [pobierz PDF] [pobierz RTF]
- załącznik nr 8 do Regulaminu realizacji projektów w WUM (Formularz „Karta pracy”) [pobierz PDF] [pobierz RTF]
- załącznik 9 do Regulaminu realizacji projektów w WUM (Godzinowe stawki wynagrodzenia uzupełniającego) [pobierz PDF] [pobierz RTF]
- załącznik 10 do Regulaminu realizacji projektów w WUM (Formularz „Wniosek o przyznanie wynagrodzenia uzupełniającego za pracę przy realizacji projektu”) [pobierz PDF] [pobierz RTF]
- załącznik nr 11 do Regulaminu realizacji projektów w WUM (Formularz „Wniosek o przyznanie dodatku specjalnego za pracę przy realizacji projektu”) [pobierz PDF] [pobierz XLS]
- załącznik nr 12 do Regulaminu realizacji projektów w WUM (Formularz „Zlecenie wypłaty wynagrodzenia uzupełniającego/dodatku specjalnego”) [pobierz PDF] [pobierz RTF]
- załącznik nr 13 do Regulaminu realizacji projektów w WUM (Formularz „Karta zamknięcia projektu”) [pobierz PDF] [pobierz RTF]
- załącznik nr 14 do Regulaminu realizacji projektów w WUM (Formularz „Karta monitoringu trwałości projektu” [pobierz PDF] [pobierz XLS]
Jednolity tekst Regulaminu realizacji projektów w Warszawskim Uniwersytecie Medycznym (uwzględniający zmiany wprowadzone: zarządzeniem nr 77/2010 Rektora WUM z dnia 2.09.2010 r.; zarządzeniem nr 31/2011 Rektora WUM z dnia 31.05.2011 r. oraz zarządzeniem nr 3/2014 Rektora WUM z dnia 23.01.2014 r., zarządzeniem nr 34/2015 Rektora WUM z dnia 12.05.2015 r.) [ wersja w pliku PDF ]
- Załącznik 1 – Mapa systemu zarządzania projektami Uczelni
[ wersja w pliku PDF ] - Załącznik 2 – Formularz „Inicjatywa projektowa”
[ wersja w pliku PDF ] [ wersja w pliku RTF ] - Załącznik 2a – Formularz „Źródła finansowania kosztów w projektach międzynarodowych”
[ wersja w pliku PDF ] [ wersja w pliku XLS ] - Załącznik 2b – Formularz „Źródła finansowania kosztów w projektach finansowanych z funduszy strukturalnych”
[ wersja w pliku PDF ] [ wersja w pliku XLS ] - Załącznik 2c – Formularz „Źródła finansowania kosztów w projektach krajowych”
[ wersja w pliku PDF ] [ wersja w pliku XLS ] - Załącznik 3 – Formularz „Zarządzenie Rektora w sprawie rozpoczęcia realizacji projektu”
[ wersja w pliku PDF ] [ wersja w pliku RTF ] - Załącznik 4 – Formularz „Metryka projektu międzynarodowego/finansowanego z funduszy strukturalnych”
[ wersja w pliku PDF ] [ wersja w pliku RTF ] - Załącznik 5a – Formularz „Metryka projektu krajowego”
[ wersja w pliku PDF ] [ wersja w pliku RTF ] - Załącznik 5b – Formularz „Metryka projektu krajowego – rozliczanego w podziale na zadania”
[ wersja w pliku PDF ] [ wersja w pliku RTF ] - Załącznik 6 – Struktura konta pozabilansowego
[ wersja w pliku PDF ] [ wersja w pliku XLS ] - Załącznik 7 – Instrukcja realizacji i kontroli wydatków oraz obiegu dokumentów finansowo-księgowych w ramach projektów
[ wersja w pliku PDF ] [ wersja w pliku RTF ] - Załącznik 8 – Regulamin zatrudniania i wynagradzania osób uczestniczących w realizacji projektów w Warszawskim Uniwersytecie Medycznym
[ wersja w pliku PDF ] [ wersja w pliku RTF ] - Załącznik 9 – Formularz „Wniosek o zatrudnienie pracownika dla potrzeb projektu”
[ wersja w pliku PDF ] [ wersja w pliku RTF ] - Załącznik 10 – Formularz „Karta pracy”
[ wersja w pliku PDF ] [ wersja w pliku RTF ] - Załącznik 11 – Godzinowe stawki wynagrodzenia uzupełniającego
[ wersja w pliku PDF ] [ wersja w pliku RTF ] - Załącznik 12 – Formularz „Wniosek o przyznanie wynagrodzenia uzupełniającego za pracę przy realizacji projektu”
[ wersja w pliku PDF ] [ wersja w pliku RTF ] - Załącznik 13 – Formularz „Zlecenie wypłaty wynagrodzeń uzupełniających”
[ wersja w pliku PDF ] [ wersja w pliku RTF ] - Załącznik 14 - Karta zamknięcia projektu
[ wersja w pliku PDF ] [ wersja w pliku RTF ] - Załącznik 15 - Formularz "Karta monitoringu trwałości projektu"
[ wersja w pliku PDF ] [ wersja w pliku RTF ]